Autor Wątek: Czołem! Lub Czołgiem ;)  (Przeczytany 2342 razy)

Offline Imidar

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja +0/-0
Czołem! Lub Czołgiem ;)
« dnia: Lipiec 10, 2015, 02:50:40 am »
Witam.

Jestem Mikołaj i mam 24 lata. Pracuję jako marynarz szeregowy na statkach handlowych (obecnie piszę ten wątek ze stoczni w Qatarze- na chwilę obecną mamy tutaj 37 stopni w cieniu i co chwilę nawala klimatyzacja). Pomimo młodego wieku, skłonny jestem mówić o sobie jako graczu weteranie. Uwielbiam RPG-i, stare strategie (Age of Empires II na zawsze w mym sercu) ale i nie stronię od strzelanek w trybie multiplayer wymagających kooperacji (wieczny pilot w Arma II). Nie przepadam za zabawą w trybie single. Nie chcę też jednak ograniczać powitania do gadki o grach więc zdradzę wam, iż interesuję się rekonstrukcją średniowieczną, jestem zapalonym larpowiczem, a także uwielbiam pisać opowiadania fantasy.
Bywam odrobinę wredny i aspołeczny, a moją wieczną zmorą jest dość rasistowski humor, który przez ostatnie 4 lata przerobione na morzu odcisnął na mnie równie mocne piętno co rozżarzone żelazo na plecach niepokornych heretyków złapanych przez Mordimera Madderdina ;)
Swoją osobą staram się nikogo nie krzywdzić i stosować do wszelkich norm jakie są wymagane do życia w zgodzie z innymi więc sądzę, że ze mną wytrzymacie ( i vice versa).
Nie wiem jak długo będę miał dostęp do internetów na stoczni, niemniej pragnę wam rzec... do zobaczenia wkrótce gdzieś
na jakimś polu bitwy! ;]

P.S- Jak tak przeglądam to wasze forum i czytam poszczególne wypowiedzi
to czuję się trochę jakbym wylądował we współczesnym Khaer Morhen...

Pozdrawiam.
Mikołaj/Imidar_PL/+CRUX+
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2015, 03:12:12 am wysłana przez Imidar »

Offline Kreegen

• Głównodowodzący działaniami na terenie forum
  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • Reputacja +3/-3
  • Banany to bogate źródło potasu
    • Fotografia i retusz - trochę zawodowego spamu
Odp: Czołem! Lub Czołgiem ;)